Een inspirerend verhaal
Er is niets mooier dan samenwerken met de allerbeste professionals. Samen met Nikki Holleman van 'Buro Nikki' mochten wij meewerken aan een geweldige campagne voor vereniging GAIN, de branchevereniging voor fabrikanten van hooroplossingen in Nederland.
Omdat GAIN dit jaar 30 jaar bestaat, wordt er in de campagne 30 jaar teruggeblikt, én wordt er 30 jaar vooruit gekeken. Met een 30-er van nu en een 30-er van 30 jaar geleden.
De campagne bestaat uit een serie interviews met o.a. de bekende weerman Reinier van den Berg, en de topfotograaf Michael Graste. Mooi detail is dat Michael met zijn persoonlijke verhaal niet alleen onderdeel is van de campagne, maar ook de fotograaf is van de geweldige fotoserie van de campagne. In zijn dubbelrol geeft hij de campagne letterlijk ‘smoel’.
De uitdaging voor ons was om de interview-pagina fraai op te maken in magazine style voor de desktops, en dit vervolgens om te zetten naar een aantrekkelijke en leesbare layout voor mobiel. En dat is heel aardig gelukt (al zeg ik het zelf).
In deze campagne kwam alles voorbij waar ik als web developer van hou: samenwerken met geweldige professionals, een inspirerend verhaal, prachtig beeldmateriaal, en een top campagne.